fa خبر خوش برای حق‌التدریسی‌ها، مربیان پیش‌دبستانی‌ و آموزش‌‌یاران نهضت سوادآموزی محمدجواد ابطحی گفت: طرح «الحاق یک بند به ماده ۱۷ قانون تعین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی» با اصلاحاتی مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت. 7/8/2018 12:03:10 PM 7/8/2018 12:02:53 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

خبر خوش برای حق‌التدریسی‌ها، مربیان پیش‌دبستانی‌ و آموزش‌‌یاران نهضت سوادآموزی

محمدجواد ابطحی گفت: طرح «الحاق یک بند به ماده ۱۷ قانون تعین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی» با اصلاحاتی مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.
یکشنبه 17 تیر 1397 ساعت 12:03
خبر خوش برای حق‌التدریسی‌ها، مربیان پیش‌دبستانی‌ و آموزش‌‌یاران نهضت سوادآموزی
به گزارش گروه وبگردی باشگاه خبرنگاران جوان؛ عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: مقرر شد حق‌التدریسی‌ها و مربیان پیش دبستانی بر اساس رشته تحصیلی، جنسیت، سنوات خدمت وظرفیت اعلامی توسط سازمان اموراستخدامی و همچنین بر اساس نیاز استانی، دوره‌ای را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند و پس از شرکت در آزمون پایانی از سال دوم برنامه تا پایان برنامه ششم توسعه استخدام شوند.
محمدجواد ابطحی با اشاره به جلسه عصر امروز کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس گفت: طرح «الحاق یک بند به ماده ۱۷ قانون تعین تکلیف استخدامی معلمان حق التدریسی و آموزشیاران نهضت سواد آموزی» در دستور کار امروز کمیسیون قرار داشت و با اصلاحاتی مورد تصویب نمایندگان قرار گرفت.
وی افزود: مقرر شد حق‌التدریسی‌ها و مربیان پیش دبستانی بر اساس رشته تحصیلی، جنسیت، سنوات خدمت وظرفیت اعلامی توسط سازمان اموراستخدامی و همچنین بر اساس نیاز استانی، دوره‌ای را در دانشگاه فرهنگیان طی کنند و پس از شرکت در آزمون پایانی از سال دوم برنامه تا پایان برنامه ششم توسعه استخدام شوند.
ابطحی بیان داشت: همچنین آموزش‌‌یاران نهضت سواد آموزی یک آزمون ابتدایی خواهند داشت که وزارت آموزش و پرورش این آزمون را اخذ خواهد کرد و پس از آن هم این افراد دوره‌ای را در دانشگاه فرهنگیان می‌گذرانند تا استخدام شوند.
عضو کمیسیون «آموزش، تحقیقات و فناوری» مجلس شورای اسلامی گفت: این طرح پس از تعطیلات مجلس به صحن علنی ارجاع خواهد شد.
ابطحی بیان داشت: همچنین در این جلسه سوالات چند تن از نمایندگان از غلامی، وزیر «علوم، تحقیقات و فناوری» مورد رسیدگی قرار گرفت.
مصوبات کمیسیون‌های تخصصی مجلس شورای اسلامی باید به تصویب صحن علنی مجلس و تائید شورای نگهبان برسد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی