fa قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی ابلاغ شد حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد. 3/5/2018 12:02:47 PM 3/5/2018 12:01:25 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801178417_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801178417_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
توسط رییس جمهوری؛

قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی ابلاغ شد

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی، مصوب مجلس شورای اسلامی را برای اجرا به دستگاه های ذیربط ابلاغ کرد.
دوشنبه 14 اسفند 1396 ساعت 12:01
قانون حمایت از هنرمندان، استادکاران و فعالان صنایع دستی ابلاغ شد
به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی دولت، بر این اساس در اجرای اصل یکصد و بیست و سوم قانون اساسی جمهوری اسلامی ایران، «قانون حمایت از هنرمندان ، استادکاران و فعالان صنایع دستی » جهت اجرا به وزارت صنعت ، معدن و تجارت ، وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و سازمان میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری ابلاغ شد.
همچنین رییس جمهوری «قانون اصلاح قانون تسریع در امر تخلیه و بارگیری کشتی ها در بنادر» برای اجرا به وزارت راه و شهرسازی ابلاغ کرد.
به گزارش ایرنا، بر اساس قانون حمایت از هنرمندان ، استادکاران و فعالان صنایع دستی دولت می‌تواند به منظور کمک به ارتقای تحصیلی هنرمندان و استادکاران صنایع دستی، کمک هزینه تحصیلی تعیین و پرداخت کند.
همچنین بر اساس این قانون، همه تولیدات صنایع دستی داخلی از پرداخت مالیات بر ارزش افزوده معاف شدند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی