fa اعطای 100میلیون وام در صورت بیمه‌شدن 5نفر در هر شرکت دانش‌بنیان رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، در نشست با فناوران پارک علم و فناوری هرمزگان، اعلام کرد: هر شرکت دانش‌بنیان بتواند ۵ نفر بیمه شده داشته باشد ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد از صندوق دریافت خواهد کرد. 3/6/2018 11:58:56 AM 3/6/2018 11:58:54 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی خبر داد:

اعطای 100میلیون وام در صورت بیمه‌شدن 5نفر در هر شرکت دانش‌بنیان

رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور، در نشست با فناوران پارک علم و فناوری هرمزگان، اعلام کرد: هر شرکت دانش‌بنیان بتواند ۵ نفر بیمه شده داشته باشد ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد از صندوق دریافت خواهد کرد.
سه‌شنبه 15 اسفند 1396 ساعت 11:58
اعطای 100میلیون وام در صورت بیمه‌شدن 5نفر در هر شرکت دانش‌بنیان
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، دکتر بهزاد سلطانی با اشاره به ظرفیت شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: شرکت‌های دانش بنیان سه برابر دولت می‌توانند شغل ایجاد کنند.
وی افزود: صندوق نوآوری و شکوفایی با ارائه تسهیلات و کمک به شرکت‌های دانش‌بنیان تلاش می‌کند که این شرکت‌ها به عنوان قدرت اقتصادی مطرح شوند و زمینه آن را باید از هم اکنون بوجود آورد.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با بیان اینکه اقتصاد دنیا به سمت دانش‌بنیان شدن حرکت می‌کند، تصریح کرد: اگر فضا را به این سمت نبریم ممکن است در ۱۵ سال آینده با مشکلاتی در این زمینه مواجه شویم.
سلطانی از تلاش برای حاکم کردن شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان قدرت اقتصادی خبر داد. وی ادامه داد: هرمزگان ۲۰ هزار دانشجوی کارشناسی ارشد و دکتری دارد که به طور تقریبی حدود ۶ هزار پایان‌نامه در سال دفاع می‌شود و اگر یک صدم این پایان‌نامه‌ها به ایجاد شرکت دانش‌بنیان بیانجامد سالانه ۶۰ شرکت باید تاسیس شود.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی با اشاره به تسهیلات این صندوق به شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: علاوه بر تسهیلات حمایتی از محصولات تولیدی چنانچه هر شرکت دانش‌بنیان بتواند ۵ نفر بیمه شده داشته باشد ۱۰۰ میلیون تومان وام با سود ۴ درصد از صندوق دریافت خواهد کرد.
به گفته سلطانی، شرکت‌های دانش‌بنیان همچنین می‌توانند با حمایت صندوق، وام خرد سرمایه در گردش، با رعایت شروط تعیین شده تا سقف ۳۰۰ میلیون تومان تسهیلات از بانک عامل دریافت کنند.
رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی کشور افزود: با تعاملاتی که با بانک‌ها داریم قرار شده است، علاوه بر ارائه تسهیلات از محل صندوق بخشی از تسهیلات از محل اعتبار بانک‌ها به شرکت‌های دانش‌بنیان ارائه شود، که کمک زیادی به توسعه شرکت‌های دانش‌بنیان خواهد کرد.
وی با اشاره به حمایت‌های صورت گرفته از شرکت‌های دانش بنیان هرمزگان گفت: تاکنون ۱۸ درخواست برای دریافت ۱۳ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان رسیده است.
سلطانی درباره خروج شرکت‌های دانش‌بنیان گفت: از مجموع شرکت‌های دانش‌بنیان مجوزدار در هرمزگان، تعدادی نیز خارج شده‌اند که از این تعداد ۷ شرکت خاتمه یافته موفق داشته‌ایم.
در این نشست همچنین دکتر علی فتی رئیس پارک علم و فناوری هرمزگان با اشاره به ظرفیت‌های استان هرمزگان گفت: این استان ظرفیت‌های بالایی در زمینه‌های مختلف دارد که اگر حمایت‌های لازم از آنها صورت گیرد می‌توان شاهد توسعه آنها بود.
به گفته فتی، شرکت‌های دانش‌بنیان هرمزگان، تاکنون در حوزه‌های مختلف به تولید محصول رسیده‌اند که نشان می‌دهد ظرفیت بالایی در این زمینه وجود دارد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی