fa جدیدترین فرصتهای پیمانکاری ویژه فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی (در هفته چهارم مهر97) کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی فهرست جامع و مفیدی از مهمترین و کارآمدترین فرصت‌های و پیمانکاری و مناقصه متناسب با ظرفیت و توانمندی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی که در طول هفته پیشنهاد شده‌اند را گردآوری نموده است. 10/24/2018 2:10:41 PM 9/11/2018 11:58:15 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

جدیدترین فرصتهای پیمانکاری ویژه فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی (در هفته چهارم مهر97)

کانون فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی فهرست جامع و مفیدی از مهمترین و کارآمدترین فرصت‌های و پیمانکاری و مناقصه متناسب با ظرفیت و توانمندی فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی که در طول هفته پیشنهاد شده‌اند را گردآوری نموده است.
سه‌شنبه 24 مهر 1397 ساعت 11:58
جدیدترین فرصتهای پیمانکاری ویژه فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی (در هفته چهارم مهر97)
این اطلاعات بر اساس بررسی صورت گرفته در رسانه‌ها، سامانه‌های مرتبط با مناقصات و درخواست کارفرمایان تهیه و تنظیم شده و سایت کانون هیچگونه مسئولیتی در قبال سوءاستفاده‌های احتمالی یا تغییرات پدیدآمده در شرایط مناقصات نخواهد داشت.
قابل ذکر است از آن دسته مناقصات و پیمانکاری‌های بزرگ که نیاز به منابع مالی و اعتباری کلان دارد، صرف‌نظر شده است. یادآور می‌شود فارغ‌التحصیلان عزیز چنانچه تاکنون تجربه عملی در حوزه مناقصه و پیمانکاری نداشته‌اند، به دلیل اینکه ورود به این عرصه تعهداتی برای طرفین ایجاد می‌نماید، حتما از مشورت کارشناسان حقوقی دارای تجربه بهره‌مند گردند. 


جدول فرصتهای پیمانکاری ویژه فارغ‌التحصیلان جوان دانشگاهی (در هفته چهارم مهرماه 97)

 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی