fa احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۸ نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه از احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۸ خبر داد. 11/3/2018 3:47:19 PM 11/3/2018 3:46:34 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۸

نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه از احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۸ خبر داد.
جمعه 11 آبان 1397 ساعت 15:46
احتمال افزایش ۲۰ درصدی حقوق کارمندان در سال ۹۸
به گزارش خبرنگار مهر، علی بختیاری پنجشنبه شب در جلسه شورای آموزش‌وپرورش شهرستان بافت آموزش را امر مقدسی دانست و گفت: فلسفه آموزش‌وپرورش ارزشی، اعتقادی و انسانی است که در تاریخ بافت ید طولای دارد.
وی ادامه داد: نماینده اختیارات خاصی ندارد ولی می‌تواند تسهیل‌کننده باشد؛ طی صحبتی که با  رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور داشتم عنوان شد که بخشی از مدارس آماده تحویل است.
بختیاری عنوان کرد: شهرستان بافت کمتر از یک درصد دانش آموزان استان کرمان را به خود اختصاص داده است اما قبولی شهرستان در استان ۱۰ درصد است.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه ادامه داد: رفتار و اعمال معلم بیشترین تأثیر را روی دانش آموزان دارد.
وی در ادامه با اشاره به اینکه از سال ۵۶ آمریکا علیه ایران توطئه می‌کرد تا انقلاب به پیروزی نرسد، افزود: رفتارهای خصمانه آمریکا با هدف براندازی نظام همچنان ادامه دارد.
بختیاری عنوان کرد: مردم ما همیشه پشت سر رهبرانشان ایستاده‌اند و با حضور پرشکوه در اربعین نشان دادند که با همه سختی‌ها و فشارهای اقتصادی ایستادگی دارند و نمی‌گذارند انقلاب ارزشمندی که با ریختن خون هزاران شهید به بار نشسته است دچار مشکل شود.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با اشاره به اینکه عده اندکی بعضی مواقع دل ما را خالی می‌کنند، افزود: واقعیت این است که ما روزهای بدتر از امروز داشته‌ایم که مربوط به دوران جنگ است و در آن دوران مردم یاری رسان رزمندگان در جبهه ها بودند.
وی گفت: امروز به دلیل بعضی رفتارها و حوادثی که در کشور به وجود آمده متأسفانه گاهی اوقات مردم بدبین شده‌اند.
بختیاری عنوان کرد: کسانی که باعث ایجاد مشکل در جامعه می شوند اندک هستند اما به دلیل گستردگی شبکه‌ها و تبلیغ در ذهن ما باعظمت جلوه می کنند. واقعیت این است که مردم همین کسانی هستند که ۱.۵ میلیون نفر از ایران و ۲۰ میلیون نفر از جمعیت مسلمان در پیاده روی اربعین حضور یافتند.
وی تصریح کرد: خیلی از کشورها به کمک‌های ایران دل‌بسته‌اند و ایران هم به صورت مستشاری کمک کرده است تا مردم از ظلم و ستمی که در کشورهای حاشیه‌ای ایجاد می‌شود رهایی پیدا کنند.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه عنوان کرد: ابعاد شکست آمریکا هر روز بیشتر می شود و قضیه خبرنگار خاشقچی سعودی اعتبار و آبروی برای عربستان سعودی و آمریکا نگذاشت.
وی گفت: قطعاً سختی‌هایی وجود دارد و تحریم‌ها باعث بروز مشکلاتی می شود؛ تنها راه‌حل این است که با همدلی و همراهی بتوانیم تلاش کنیم این مشکلات را پست سر بگذاریم.  ما یک دشمن‌داریم آن‌هم استکبار است و در چنین شرایطی باید پشت سر هم باشیم.
بختیاری با اشاره به اینکه طبق مصوبه مجلس هزینه آب، برق و گاز مدارس رایگان است، افزود: چنانچه مدیران در این زمینه با مشکل مواجه هستند برای بررسی موضوع موارد را گزارش دهند.
نماینده مردم بافت، رابر و ارزوئیه با اشاره به اینکه افزایش حقوق کارمندان در سال ۹۸ احتمالاً ۲۰ درصد است، گفت: این مساله برای امسال در قالب یک سری سبدهای حمایتی جبران می‌شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی