fa اجرای طرح سرباز مهارت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سربازان جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از اجرای طرح سرباز مهارت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سربازان خبر داد. 11/19/2018 8:35:55 PM 11/19/2018 8:35:36 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
جانشین سازمان وظیفه عمومی خبر داد:

اجرای طرح سرباز مهارت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سربازان

جانشین سازمان وظیفه عمومی ناجا از اجرای طرح سرباز مهارت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سربازان خبر داد.
دوشنبه 28 آبان 1397 ساعت 20:35
اجرای طرح سرباز مهارت به منظور استفاده بهینه از ظرفیت سربازان
به گزارش خبرنگار مهر، سردار «ابراهیم کریمی» جانشین رئیس سازمان ظیفه عمومی ناجا صبح دوشنبه در نشست خبری رونمایی از سامانه «سرباز ماهر» با بیان اینکه فرصت خوبی در اختیار جوانان قرار گرفته است، اظهار داشت: این فرصتی است که جوانان می‌توانند به خوبی از آن استفاده کنند تا مهارتی را که دارند، تقویت کنند.
وی ادامه داد: شخصی که مهارتی دریافت می‌کند، می‌تواند با توجه به داشتن آن مهارت، در توزیع سرباز توسط سازمان وظیفه عمومی ناجا در وضعیت خوبی قرار گیرد.
سردار کریمی افزود: با آموزش‌هایی که ارائه می‌شود، شرایطی ایجاد می‌شود که پس از خدمت، فرد بتواند به نحو خوبی از آن استفاده کند.
جانشین رئیس سازمان وظیفه عمومی ناجا عنوان کرد: خوشبختانه کار بسیار بزرگی صورت گرفته است که می‌توان در برنامه‌ریزی و توزیع سرباز از آن به خوبی استفاده و خلأهای موجود را برطرف کرد تا از ظرفیت سرباز استفاده بهینه شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی