fa تغییر در مدل آموزش، دانشجوی کارآفرین بار می‌‎آورد وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مدل آموزشی ما باید تغییرکند تا دانش آموختگان بعد از فراغت از تحصیل به کارآفرینی توجه ویژه کنند. 3/12/2018 3:42:14 PM 3/12/2018 3:42:12 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803119213_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/03/1803119213_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
وزیر بهداشت در جشنواره دانشجوی نمونه:

تغییر در مدل آموزش، دانشجوی کارآفرین بار می‌‎آورد

وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی گفت: مدل آموزشی ما باید تغییرکند تا دانش آموختگان بعد از فراغت از تحصیل به کارآفرینی توجه ویژه کنند.
دوشنبه 21 اسفند 1396 ساعت 15:42
تغییر در مدل آموزش، دانشجوی کارآفرین بار می‌‎آورد
به گزارش خبرنگار فرهنگی ایرنا، سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی عصر سه شنبه در بیست و ششمین جشنواره دانشجوی نمونه در دانشگاه علوم پزشکی تهران با انتقاد از مدل آموزشی کشور خاطرنشان کرد: بدون تردید رسیدن به توسعه پایدار در هر جامعه ای نیازمند توسعه فرهنگی و رسیدن به گفت و گو، تفاهم و احترام به حقوق یکدیگر است.
وی با اشاره به اینکه باید گفتگوی فرهنگی در جامعه دانشگاهی در کنار گفتگوی علمی به کار گرفته شود، افزود: سخت کوشی، خودباوری، حسن خلق و عشق به خدمت برای مردم در کنار کسب و کار از مولفه‌های مهم نخبه‌ی فرهنگی و علمی جامعه است.
وزیر بهداشت گفت: در کشوری که نشاط و فرهنگ متعالی برقرار باشد محال است علم پیشرفت نکند، بنابراین خرسندم که برگزاری جشنواره دانشجوی نمونه، شرایط جدایی ناپذیر دوستی میان علم، نخبگی و فرهنگ را فراهم کرده است.
قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه نمونه بودن در این است که چند برابر ظرفیت خود برای آسایش و غرور ملی تلاش کنیم، افزود: ما میراث گرانقدری از گذشته داریم که اگر بخواهیم آن را پاس بداریم نیاز به کار شبانه روزی است.
وی تاکید کرد: مهمترین مشکل ما این است که همگان در انتظار ایجاد اشتغال توسط دولت هستند در حالی که در گذشته بخش خصوصی در جذب نخبگان با دولت ها رقابت داشت.
وزیر بهداشت درمان و آموزش پزشکی، ادامه داد: البته وظیفه دولت بستر سازی برای رونق بخشیدن به بخش خصوصی است تا این بخش نیز در جهت جذب سریع و بهتر نخبگان تلاش کند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی