fa فکر خلاق جوانان کشور گره کور اقتصادی را باز می‌کند استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باز گذاشتن عرصه‌های فعالیت و کارآفرینی برای جوانان خوشفکر سبب می‌شود گره‌های کور اقتصادی با درایت و فکر خلاق به دست جوانان باز شود. 11/24/2018 12:08:44 PM 11/24/2018 12:08:39 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
استاد دانشگاه آزاد اسلامی:

فکر خلاق جوانان کشور گره کور اقتصادی را باز می‌کند

استاد دانشگاه آزاد اسلامی گفت: باز گذاشتن عرصه‌های فعالیت و کارآفرینی برای جوانان خوشفکر سبب می‌شود گره‌های کور اقتصادی با درایت و فکر خلاق به دست جوانان باز شود.
شنبه 3 آذر 1397 ساعت 12:08
فکر خلاق جوانان کشور گره کور اقتصادی را باز می‌کند
حسین سررشته استاد دانشگاه آزاد اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با بیان اینکه دانشجویان سرمایه‌های انسانی کشور هستند و توجه به خواسته‌هایشان می‌تواند ناامیدی به آینده را در آنان کاهش دهد، گفت: اشتغال و ایجاد زمینه کارآفرینی برای ایده های خلاقانه و مهارت‌های کاربردی جوانان از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.
وی گفت: البته فعالیت‌ها و تفاهم‌نامه‌هایی از سوی نهادهای ذیربط در این راستا انجام شده ولی آنچه اهمیت دارد، این است که گفته‌ها پا را از مرز سخن فراتر گذاشته و اجرایی شوند.
سررشته اضافه کرد: مردم به اخبار و برنامه‌هایی که برای اشتغال جوانان منتشر می‌شود، دلخوش نمی شوند بلکه برای آنها این موضوع حائز اهمیت است که جوان تحصیلکرده آنان بتواند بلافاصله بعد از تحصیل به فعالیت شغلی بپردازد و کسب درامد کند.
استاد دانشگاه آزاد با بیان راهکارهای حل مشکل اشتغال اظهار داشت: باید عرصه را برای جوانان خوشفکر باز کرد تا با این کار هم این قشر وسیع از جامعه به آینده خوش بین شوند و هم گره‌های کور اقتصادی با درایت و فکر خلاق به دست همین جوانان باز شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی