fa ارز دانشجویی بر مبنای نرخ معادل بازار است قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل، گفت: بر اساس مذاکره این وزارتخانه با بانک مرکزی، قرار نیست ارز دانشجویی بر مبنای ارز نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی ) باشد بلکه بر اساس ارز معادل بازار تامین خواهد شد. 12/9/2018 2:57:16 PM 12/9/2018 2:56:44 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ارز دانشجویی بر مبنای نرخ معادل بازار است

قائم مقام وزیر علوم در امور بین الملل، گفت: بر اساس مذاکره این وزارتخانه با بانک مرکزی، قرار نیست ارز دانشجویی بر مبنای ارز نیما (نظام یکپارچه معاملات ارزی ) باشد بلکه بر اساس ارز معادل بازار تامین خواهد شد.
یکشنبه 18 آذر 1397 ساعت 14:57
ارز دانشجویی بر مبنای نرخ معادل بازار است
حسین سالار آملی شنبه شب در گفت و گو با خبرنگار گروه دانشگاه ایرنا افزود: بر اساس اعلام سازمان امور دانشجویان، تاکنون 7 هزار و 500 دانشجوی ایرانی خارج از کشور برای دریافت ارز در سامانه سجاد (سامانه جامع امور دانشجویان) ثبت نام کرده اند.
سالارآملی در مورد پیگیری های وزارت علوم برای تامین ارز دانشجویانی که خارج از کشور هستند، تاکید کرد: مراودات گسترده ای میان وزارت علوم و بانک مرکزی در حال انجام است؛ هر اعتباری که به این بخش تعلق گیرد در اصل یک سرمایه گذاری سنگین است که بازدهی بسیار خوبی برای کشور دارد و وزارت علوم و مسئولان بانک مرکزی به این موضوع واقف هستند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی