fa پیگیری سختی کار کارکنان آزمایشگاه در سازمان برنامه و بودجه عضو انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی گفت: این قانون برای پرستاران و رادیولوژیست‌ها اجرایی شده است و پیگیری‌های خوبی در این زمینه از سوی جامعه آزمایشگاهیان در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و مقرر شد تا سختی کار به این افراد تعلق گیرد. 12/15/2018 4:40:31 PM 12/15/2018 4:40:20 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
عضو انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی مطرح کرد

پیگیری سختی کار کارکنان آزمایشگاه در سازمان برنامه و بودجه

عضو انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی گفت: این قانون برای پرستاران و رادیولوژیست‌ها اجرایی شده است و پیگیری‌های خوبی در این زمینه از سوی جامعه آزمایشگاهیان در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و مقرر شد تا سختی کار به این افراد تعلق گیرد.
شنبه 24 آذر 1397 ساعت 16:40
پیگیری سختی کار کارکنان آزمایشگاه در سازمان برنامه و بودجه
به گزارش خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس، «سامانه فارس من» که با هدف پیگیری مستقیم مشکلات مردم شکل گرفت، در سریع‌ترین زمان ممکن به بررسی سوژه‌ها می‌پردازد و در همین راستا سوژه‌ای تحت عنوان «سختی کارآزمایشگاهیان چرا درمراکز دولتی اجرا نمی شود»  در این سامانه به ثبت رسید.
سید محمد هاشمی مدنی در این رابطه در گفت‌وگو با خبرنگار سلامت خبرگزاری فارس گفت: پس از پیگیری‌های نیروهای کاردان و کارشناس علوم آزمایشگاهی در سال گذشته مقرر شد سازمان برنامه و بودجه اعتباری را برای این موضوع تخصیص دهد.
وی افزود: سختی کار دارای قانونی است که مشاغلی را که از لحاظ روحی و جسمی دارای سختی‌هایی است را در بر می‌گیرد و ضریبی برای بازنشستگی زودتر و افزایش حقوق در نظر گرفته می‌شود.
عضو انجمن دکتری علوم آزمایشگاهی تصریح کرد: این قانون برای پرستاران و رادیولوژیست‌ها اجرایی شده است و پیگیری‌های خوبی در این زمینه از سوی جامعه آزمایشگاهیان در سازمان برنامه و بودجه صورت گرفته و مقرر شد تا سختی کار به این افراد تعلق گیرد.
هاشمی مدنی گفت: امیدواریم تامین اعتبار در این زمینه سریع‌تر صورت گیرد تا این افراد نیز شامل سختی‌کار شوند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی