fa ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس تا پایان روز ۲۷ آذر ۹۷ تمدید شد. 12/15/2018 4:42:28 PM 12/15/2018 4:42:19 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد

فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس تا پایان روز ۲۷ آذر ۹۷ تمدید شد.
شنبه 24 آذر 1397 ساعت 16:42
ثبت‌نام عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ تمدید شد
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، سید علی هزاوه مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان گفت: شرکت‌ها و تیم های نوپای فعال در حوزه‌های فناوری‌برق و الکترونیک، فناوری اطلاعات و ارتباطات، مکانیک پیشرفته و مکاترونیک، تجهیزات پزشکی، پرینترهای سه بعدی و تولید دیجیتال می‌توانند به عضویت مرکز رشد فناوری نخبگان در بیایند.
مدیر مرکز رشد فناوری نخبگان افزود: این مرکز با داشتن شبکه گسترده همکاران (خصوصی و دولتی) و با ارائه امکانات و خدمات پشتیبانی، هدایت و نظارت بر روند پیشرفت واحدهای فناوری عضو و همچنین ارائه خدمات تخصصی و تخصیص فضای استقرار، روند تجاری سازی طرح ها را تسریع می کند.
وی افزود: وجود تیم کاری‌کارآفرین، متخصص و با انگیزه‌، طرح با قابلیت تجاری سازی و برنامه کاری منسجم از الزامات عضویت در مرکز رشد است.
هزاوه در خصوص مراحل پذیرش متقاضیان بیان کرد: صاحبان طرح با تکمیل و ارسال فرم اولیه تقاضای عضویت، با ارائه اطلاعاتی در مورد تیم کاری و طرح مورد نظر، در فرآیند عضویت قرار می‌گیرند و در صورت تایید اولیه طرح، جلسه مصاحبه به صورت اختصاصی برگزار می‌شود تا طرح‌ها از جنبه‌های بازار و فنی مورد تایید قرار گیرد.
وی گفت: فراخوان پذیرش متقاضیان عضویت در مرکز رشد فناوری نخبگان‌ پارک فناوری پردیس معاونت علمی از ابتدای آذر ماه سال جاری آغاز شده است و با درخواست متقاضیان تا پایان روز ۲۷ آذر ۱۳۹۷ تمدید شده است. متقاضیان می‌توانند درخواست خود را از طریق سایت مرکز رشد فناوری نخبگان به آدرس www.techelite.ir برای این مرکز ارسال کنند.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی