کارشناس پشتیبانی فنی |
کاردانی یا کارشناسی رشتههای مرتبط (IT، کامپیوتر یا مخابرات) |
حداکثر 25سال سن/ توانایی پاسخگویی و راهنمایی صحیح به مشتریان تهران و شهرستان درباره مشکلات فنی سرویسهای شاتل/ توانایی راهنمایی مشتریان در نحوه آمادهسازی شرایط محیطی در زمان تماس برای نصب سرویس/ توانایی ارجاع مشتریان به سایر واحدها بر اساس قوانین/ توانایی تنظیم لیست خرابی روزانه و تخصیص خرابیها به کارشناسان پیمان کار رفع خرابی مخابرات/ توانایی پاسخگویی و رفع سریع مشکلات سرویس مشترکین از طریق تلفن، چت آنلاین، ایمیل، پشتیبان حضوری و دورکاری/ دارای روابط عمومی خوب/ آشنا با +Network/ محل خدمت استان البرز |
ارسال رزومه به پست الکترونیک:
job-resume@shatel.ir |