fa آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می کند نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: با توجه به شروع لوله کشی گاز شهری در استان، آموزش های مهارتی مرتبط با این رشته فرصت های شغلی مناسبی را برای کارجویان فراهم می کند. 12/15/2018 4:53:37 PM 12/15/2018 4:53:22 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می کند

نماینده مردم سراوان در مجلس گفت: با توجه به شروع لوله کشی گاز شهری در استان، آموزش های مهارتی مرتبط با این رشته فرصت های شغلی مناسبی را برای کارجویان فراهم می کند.
جمعه 23 آذر 1397 ساعت 16:53
آموزش های مهارتی فرصت های شغلی مناسبی را فراهم می کند
به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان، محمد باسط درازهی نماینده مردم سراوان، سیب سوران و زابلی در مجلس شورای اسلامی در بازدید از سالن الکترونیکی آزمون این اداره کل برای کمک به تسریع در تخصیص مبلغ ۵ میلیارد ریال اعتبار برای تجهیز و راه اندازی 5 سایت آزمون آنلاین درشهرستان های زاهدان، زابل، سراوان، ایرانشهر و چابهار قول مساعد داد.
وی ضمن تبریک انتصاب خداداد اولیایی به عنوان مدیرکل آموزش فنی و حرفه ای سیستان و بلوچستان اظهارداشت : باتوجه به بحث لوله کشی گاز شهری در استان، آموزش های مهارتی مرتبط با این رشته فرصت های شغلی مناسبی را برای کارجویان فراهم می کند و علاقمندان می توانند با فراگرفتن آموزشهای مهارتی در پروژه گازرسانی نقشی را بر عهده گیرند.
مدیرکل آموزش فنی وحرفه ای سیستان و بلوچستان نیز در جریان این بازدید گفت: اثربخشی مهارت آموزی در شرایط موجود کشور که معضل بیکاری گریبان گیر دولت و خانواده ها است بیش از پیش نمایان شده و راه حل معضلات کشو ردر گرو گسترش این آموزش ها است.
خداداد اولیایی تصریح کرد: گسترش آموزش های مهارتی نیازمند حمایت مسئولان و دستگاه های ذیربط است چرا که مهمترین اصل در اشاعه این آموزش ها به روز رسانی تجهیزات است و در راستای تحقق این مهم خواستار حمایت، همفکری و هم افزایی دستگاه های ذیربط هستیم.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی