fa استفاده از تسهیلات و تخفیف ویژه تهیه غذا و تشریفات قریشی و همایش آفرینان 8/27/2018 4:03:48 PM 1/21/2018 2:14:22 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801122417_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/01/1801122417_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

استفاده از تسهیلات و تخفیف ویژه تهیه غذا و تشریفات قریشی و همایش آفرینان

یکشنبه 1 بهمن 1396 ساعت 14:14
استفاده از تسهیلات و تخفیف ویژه تهیه غذا و تشریفات قریشی و همایش آفرینان
عنوان استفاده از تسهیلات و تخفیف ویژه از مرکز تهیه غذا و تشریفات قریشی و همایش آفرینان برای مراسم های خانوادگی بویژه جشن ازدواج فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده آنان
پایان زمان ارائه خدمات 29/12/1397
شرایط استفاده از تسهیلات و تخفیفات ویژه اعضاء کانون
 
  1. متقاضیان 0 تا 10 میلیون تومانی : 20درصد فقط درپذیرایی
  2. متقاضیان 10 تا30 میلیون تومانی : 20 درصد درپذیرایی وخدمات
  3. متقاضیان 30 تا 60 میلیون تومانی : 20 درصد درپذیرایی وخدمات+ شیرینی مراسم یا گل میز غذا
  • شیرینی مراسم از نوع خشک ویا تر به تعداد میهمانان درفاکتور متقاضی برای هر نفر 150 تا 200 گرم
  • گل میز غذا به تعداد میزها به صورت گلدانی وشاخه ای وبرای هرمیز حداقل 5 شاخه
  1. متقاضیان 60میلیون تومانی به بالا: 25 درصد درپذیرایی وخدمات + چایخانه سنتی یا آتش بازی
  • چایخانه با توجه به تعداد میهمانان درفاکتور متقاضی وپرسنل تشریفات درسفره خانه با لباسهای محلی خواهند بود.
  • آتش بازی در3 مرحله به انتخاب متقاضی اجرا خواهد شد.
نحوه ارائه خدمات انجام مراحل عضویت در کانون + دریافت معرفی نامه کتبی
نحوه دریافت معرفی نامه از طریق مراجعه به دفتر ارتباط با دانش آموختگان به نشانی تهران، خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان پابرجا، بلوار آیینه، نبش گل یخ، ساختمان واحد تهران غرب، بلوک غربی، طبقه چهارم، واحد 403 (22008406)
شعب مرکز تهیه غذا و تشریفات قریشی شعبه پاسداران به نشانی : پاسداران شمالی، پایین تر از سه راه اقدسیه، جنب پمپ بنزین صاحبقرانیه، پلاک 724
شعبه سعادت آباد به نشانی : سعادت آباد، میدان کاج، روبروی خیابان نهم
شعبه شریعتی به نشانی : شریعتی، پایین تر از پل رومی، روبروی ایستگاه مترو
دفتر مرکزی پاسداران شمالی، پایین تر از چهار راه فرمانیه، نبش نارنجستان یکم، پلاک 497
توضیحات خدمات فقط در تهران و حومه قابل ارائه می باشد
 
 
فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
جشن ازدواجتان را با حداقل 20 درصد تخفیف برگزار کنید


دانش آموختگان دانشگاه آزاد اسلامی می‌توانند از تسهیلات ممتاز و تخفیف حداقل 20 درصدی در خدمات تشریفات و پذیرایی جشن ازدواج و سایر مراسم های خانوادگی خود بهره‌مند شوند.
یکی از اهداف کانون فارغ‌‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی، ارائه خدمات و تسهیلات در بخشهای مختلف از جمله امور رفاهی و اجتماعی دانش آموختگان این دانشگاه است لذا با توجه به سفارشات فراوان در خصوص ازدواج جوانان و تشکیل خانواده، امروزه این امر مهم به سهولت امکان پذیر نیست. در همین راستا بخش تسهیلات کانون با بررسی و مذاکره با مؤسسات و شرکت‌های معتبر و ممتاز در سطح تهران تسهیلاتی برای فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی ایجاد نموده تا مرکز تهیه غذای قریشی خدمات خود را با تخفیف حداقل 20 درصد ارائه نماید.
این تفاهم ویژه مراسم ازدواج فارغ التحصیلان و سایر مراسم‌های خانوادگی شامل کلیه خدمات ارائه شده از قبیل پذیرایی، تشریفات، تهیه غذا، گل آرایی، چایخانه سنتی، آتش‌بازی و ... در شهر تهران و حومه است.
طبق این تفاهم‌نامه، فارغ‌التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی و خانواده آنها می‌توانند برای قراردادهای تا 10 میلیون تومان از 20درصد تخفیف پذیرایی، برای قراردادهای 10 تا 30 میلیون تومان از 20درصد تخفیف پذیرایی و خمات، برای قراردادهای 30 تا 60 میلیون تومان از 20 درصد تخفیف پذیرایی و خدمات به همراه شیرینی مراسم یا گل میز غذا و برای قراردادهای بیش از 60 میلیون تومان از 25درصد تخفیف پذیرایی و خدمات به همراه چایخانه سنتی یا آتش‌بازی استفاده کنند.
‌متقاضیان می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر از طریق نشانی اینترنتی www.aiau.ir و یا شماره 22008406 (از ساعت 8 تا 18) اقدام کنند. همچنین جهت دریافت معرفی نامه به منظور استفاده از خدمات فوق می‌توانند به محل دفتر مرکز ارتباط با دانش آموختگان واقع در
تهران، خیابان شریعتی، دو راهی قلهک، خیابان پابرجا، بلوار آیینه، نبش گل یخ، ساختمان واحد تهران غرب، بلوک غربی، طبقه چهارم، واحد 403 مراجعه کنند.
دفتر مرکزی تهیه غذا و تشریفات قریشی در پاسداران شمالی، پایین تر از چهار راه فرمانیه، نبش نارنجستان یکم، پلاک 497 واقع شده است.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی