fa در خانه بمانید و درآمدهای میلیونی داشته باشید در سال های اخیر در شرایطی که مشکلات اقتصادی امرار معاش را برای افراد سخت کرده، مشاغل خانگی رشد روزافزونی داشته است. 4/10/2018 1:56:27 PM 4/10/2018 1:56:22 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی http://www.aiau.ir/Media/Image/18/04/1804138724_Orig.jpg http://www.aiau.ir/Media/Image/18/04/1804138724_Thum.jpg کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
پر درآمد ترین مشاغل خانگی در جهان

در خانه بمانید و درآمدهای میلیونی داشته باشید

در سال های اخیر در شرایطی که مشکلات اقتصادی امرار معاش را برای افراد سخت کرده، مشاغل خانگی رشد روزافزونی داشته است.
سه‌شنبه 21 فروردین 1397 ساعت 13:56
در خانه بمانید و درآمدهای میلیونی داشته باشید
مشاغل خانگی یکی از کسب و کارهای جذاب است که برخی افراد به دلیل محیط امن خانه آن را به عنوان یک بنگاه اقتصادی می پذیرند. برخی از این شغل ها صاحبان خود را به درآمدهای میلیونی می رسانند. همچنین با پیشرفته تر شدن تکنولوژی و تغییر روندها در اقتصاد، مستقل کار کردن، بیشتر از گذشته رایج شده است.
از طرف دیگر حجم بالای بیکاری در کشور گاهی باعث می شود که افراد از سر ناچاری تن به پذیرش شغل هایی با درآمد پایین بدهند. جمعیت عظیمی از نیروی کار معتقد است که امروزه درآمد و هزینه با هم همخوانی ندارند و هزینه ها بسیار بیشتر از درآمدهاست. در صورتی که با مشاغل خانگی می توانید به اندازه یک شغل اداری کار کنید و دستمزد به دست آورید به شرطی که دارای مهارت ها و قابلیت های خاصی باشید.
پردرآمد ترین مشاغل خانگی دنیا از جمله مهم ترین اطلاعاتی است که برای راه اندازی یک کسب و کار خانگی لازم است. امروزه افراد زیادی درصدد راه اندازی کسب و کار خانگی پردرآمد هستند. اگرچه کار در خانه برای همه مناسب نیست اما قطعا امتیازات ویژه خودش را دارد. در این مطلب به معرفی برخی از پردرآمدترین مشاغل خانگی جهان می پردازیم.
 
مترجم
به عنوان یک مترجم مستقل، شما می توانید متنی را از یک زبان به زبان های دیگر ترجمه کنید. این شغل یکی از مشاغل کامل و از راه دور است. مترجمی شغل بسیار ساده ای است که شما می توانید آن را در منزل خود انجام دهید. گاهی اوقات ممکن است شما نیاز به تجدیدنظر در کار خود داشته باشید. اما اگر به اندازه کافی دارای استعداد و مهارت در ترجمه کلمات هستید، می توانید این شغل را به عنوان شغل اصلی خود به حساب آورید.
همچنین اگر در یک یا چند زبان خارجی تسلط دارید و با سبک های مختلف نوشتاری آشنا هستید، این شغل مناسب شماست؛ شغلی که می تواند گاهی کاملا خسته کننده به نظر برسد اما با توجه به مدیریت زمان که این هم یکی از مهارت های شما باید باشد، می توانید در این شغل موفق باشید.
 
صداپیشه
شاید در نخستین نگاه به واژه «صداپیشه» ذهن شما به سمت دوبله و صداگذاری و صحبت کردن به جای بازیگران سینما و تلویزیون بیفتد اما واقعیت این است که شما می توانید با استفاده از صدای خود و به صورت مستقل برای شرکت های تولید کتاب های صوتی، آثار انیمیشن، بازی های کامپیوتری، وب سایت ها، فیلم ها و دیگر موارد فعالیت کنید و این شغل می تواند هم برای شما یک سرگرمی باشد و هم درآمد قابل توجهی به همراه بیاورد. ولی باید به این نکته توجه داشت که تمام این موارد منوط به این است که شما واقعا از صدای خاصی برخوردار باشید.
 
طراح اینفوگرافیک
امروزه طراحان اینفوگرافیک در حال تبدیل شدن هرچه بیشتر از یک ابزار قدرتمند به یک ترسیم کننده اطلاعات دقیق هستند. این روزها، واقعا به نظر نمی رسد که هیچ کس آنقدر زمان صرف کند تا از طریق جست وجو در میان مقالات و صفحات وب به جزییات اطلاعات دسترسی پیدا کند.
بنابراین این روزها تقاضا برای این شغل در حال افزایش است و این حرفه برای بسیاری از افراد جویای تخصص کار، بسیار ارزشمند است. با این حال شما باید به خوبی با ابزار تجسم و ترسیم داده ها آشنا و بر آن مسلط باشید و همچنین باید خیلی مراقب باشید اطلاعات ترسیم شده ای که ارائه می دهید، براساس داده های درست باشد. اگر شما دارای چنین تخصصی باشید می توانید به راحتی در منزل تان این حرفه را دنبال کنید و به درآمدی نسبتا خوب دست یابید.
 
نویسنده
فرصت های بسیاری برای حرفه نویسندگی وجود دارد. شما می توانید چه به صورت چاپ و چه به صورت نشر آنلاین فعالیت کنید. با رشد اینترنت، فرصت نوشتن آنلاین همیشه در حال افزایش است. شما می توانید در زمینه های مختلف از جمله بهداشت، آموزش، مشاوره، ورزش، موسیقی و سیاست مطلب بنویسید. اما اگر شما واقعا دوست دارید حرفه نویسندگی را دنبال کنید باید همیشه موضوعاتی را که به آنها علاقه مند هستید، پیدا کنید.
 
طراح گرافیک
تقاضا برای به خدمت گرفتن طراحان گرافیست مستقل نیز روز به روز در حال افزایش است. اگر از خلاقیت های ویژه ای برخوردار هستید، می توانید این حرفه را در منزل خود دنبال کنید. گرافیست کسی است که بر مبنای سفارشی که به او می دهند و با تکیه بر هنر خود، پیام یا ایده ای را به کمک تصویر و حروف به مخاطب انتقال می دهد. امکان کار به صورت مستقل و پروژه ای برای گرافیست به میزان زیادی فراهم است.
طراحان گرافیک به طور مداوم توسط شرکت ها، آژانس های تبلیغاتی، روزنامه ها، خرده فروشان و وب سایت‌ها دعوت به همکاری می شوند. این یک فرصت شغلی بسیار بزرگ است که نیاز به آموزش های خیلی رسمی هم ندارد. خلاقیت شماست که با مشتریان صحبت می کند.
 
انیماتور
یک انیماتور می تواند در زمینه های گوناگون از جمله فیلم و کارتون های تلویزیونی، بازی های ویدئویی و اینترنت کار کند. به سازنده انیمیشن انیماتور می گویند. بسیاری از انیماتورها به صورت قراردادی و سفارشی کار می کنند مثلا سفارش ساخت یک تیزر تبلیغاتی را گرفته و در زمان مقرر باید آن را تحویل دهند. ممکن است برای شروع، شما هزینه های زیادی را صرف خرید ابزارهای آن از جمله نرم افزارها و سخت افزارهای کامپیوتری کنید، اما به محض اوج گرفتن کارتان، درآمدی که نصیب تان خواهد شد به مراتب بالاتر از سرمایه گذاری اولیه تان خواهد بود. توجه به این نکته حائز اهمیت است که شغل انیماتوری یک شغل رقابتی است و به مرور زمان شما نیازمند یک تیم کاری خواهید شد.
 
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی