fa آموزش مهارت گفت‌وگو، ویژگی دانشگاه‌های کارآفرین است رئیس دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه کارآفرین باید تفکر نقادانه، مهارت حل مسأله، مهارت در ایجاد ارتباط، خلاقیت، خود مدیریتی رواج داده شود و این امر از طریق آموزش مهارت گفت‌وگو صورت می‌گیرد. 5/17/2018 10:00:57 AM 5/17/2018 10:00:42 AM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
رئیس دانشگاه تهران مطرح کرد:

آموزش مهارت گفت‌وگو، ویژگی دانشگاه‌های کارآفرین است

رئیس دانشگاه تهران گفت: در دانشگاه کارآفرین باید تفکر نقادانه، مهارت حل مسأله، مهارت در ایجاد ارتباط، خلاقیت، خود مدیریتی رواج داده شود و این امر از طریق آموزش مهارت گفت‌وگو صورت می‌گیرد.
پنج‌شنبه 27 اردیبهشت 1397 ساعت 10:00
آموزش مهارت گفت‌وگو، ویژگی دانشگاه‌های کارآفرین است
به گزارش ایسنا، محمود نیلی احمدآبادی در اختتامیه نخستین دوره مسابقات مناظرات دانشجویان ایران به زبان انگلیسی، درباره دلیل برگزاری این برنامه گفت: امروز در جهان ما شاهد صحبت‌ها و تعاملات میان دانشگاه‌های نسل سوم و چهارم هستیم و پارادایم‌های گذشته در حال تغییر هستند.
وی در ادامه با اشاره به ویژگی‌های دانشگاه‌های کارآفرین افزود: برای داشتن یک دانشگاه کارآفرین باید مهارت دانشجویان افزایش یابد و همچنین ارتباط خوبی با جامعه برقرار کند و به شکل آکادمیک شیوه کارآفرینی را ترویج دهد. در دانشگاه کارآفرین باید تفکر نقادانه، مهارت حل مسأله، مهارت در ایجاد ارتباط، خلاقیت و خود مدیریتی رواج داده شود و این امر از طریق آموزش مهارت گفت‌وگو یا تکرار این مسابقات صورت می‌گیرد.
رئیس دانشگاه تهران گفت: مناظره شیوه‌ای است که به دانشجو قدرت بیان را می‌آموزد. در این راستا دانشگاه تهران برای افزایش تعامل با دنیا باید موانع روحی ئ روانی را رفع کند، زیرا ما ایرانی‌ها یک نگاه ویژه به عرصه بین‌الملل داریم و در عصر دهکده جهانی این یک واقعیت است.
نیلی افزود: در دهکده جهانی بسیاری از ارزش‌ها فراگیر شده، چرا که انسان فطرتا به دنبال تعامل است و برای اینکه این تعامل با جهان به خوبی صورت گیرد، ابتدا لازم است که پیوندی میان بدنه دانشگاه با سایر دانشگاه‌های جهان ایجاد شود و دانشگاه تهران در این حوزه تلاش کرده تا ارتباطات بین‌المللی خودش را وسیع‌تر کند و به حوزه‌های آموزشی جدید همچون حوزه ورزشی اهمیت می‌دهد؛ مناظره نیز می‌تواند این عرصه را با تعامل همراه سازد و گسترش دهد.
وی در پایان اظهار کرد: دانشگاه تهران با عضویت در کمیته اتحادیه دانشگاهی و رده IAU تلاش کرده تا به واسطه عضویت در اتحادیه‌های جهانی، به رشد علمی برسد و به زودی به این دانشگاه مسئولیت کمیته آسیا اقیانوسیه را خواهند داد.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی