fa مدارک تحصیلی تمام دانش آموختگان دانشگاه‌ها ارزش یکسان دارد ​وزیر علوم تحقیقات و فناوری درنامه ای خطاب به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اعتبار مدارک دانشگاه‌ها را برای استخدام در مشاغل یکسان عنوان کرد. 6/10/2018 12:41:32 PM 6/10/2018 12:41:24 PM کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی /../IMG/NewsDef.png /../IMG/NewsDef.png کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی
غلامی:

مدارک تحصیلی تمام دانش آموختگان دانشگاه‌ها ارزش یکسان دارد

​وزیر علوم تحقیقات و فناوری درنامه ای خطاب به رئیس سازمان اداری و استخدامی کشور، اعتبار مدارک دانشگاه‌ها را برای استخدام در مشاغل یکسان عنوان کرد.
یکشنبه 20 خرداد 1397 ساعت 12:41
مدارک تحصیلی تمام دانش آموختگان دانشگاه‌ها ارزش یکسان دارد
به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، متن نامه منصور غلامی به شرح زیر است:
با توجه به پرسش‌های برخی از دستگاه‌های اجرایی در خصوص اعتبار مدارک دانش آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی برای استخدام در مشاغل که شماری از پرسش‌ها ناشی از تنوع زیر نظام‌های آموزش عالی و شیوه‌ها و دوره‌های تحصیلات تکمیلی است به استحضار می‌رسانم:
مدارک تحصیلی تمام دانش آموختگان دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی دارای مجوز از شورای گسترش آموزش عالی اعم از دولتی و غیردولتی، روزانه، شبانه، و نوبت دوم، حضوری، نیمه حضوری و الکترونیکی در مقاطع، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری از حیث ارزش تحصیلی از نظر این وزارتخانه قانونی و دارای اعتبار یکسان است.
براین اساس دارندگان مدارک مذکور برای استخدام و استقرار در پست‌های سازمانی در ادارات و دوایر دولتی (اعم از مراکز دانشگاه، صنعتی و...) متناسب و منطبق با رشته و مقطع تحصیلی خود از ظرفیت و قابلیت کافی برخوردارند.
با توجه به توضیحات خواهشمند است به منظور اطلاع رسانی و رفع شبهات احتمالی و تنویر افکار عمومی دستور فرمایید مراتب به دستگاه‌های اجرایی مشمول قانون مدیریت و خدمات کشوری ابلاغ شود.
 



fa کانون فارغ التحصیلان دانشگاه آزاد اسلامی

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری  دانشگاه آزاد اسلامی   پارک علم و فناوری دانشگاه آزاد اسلامی